Ingen som vill vara med i veckans utmaning???

...eller är det för att jag (tussan) glömde skriva ut vart ni skulle skicka dem? Det är i alla fall till [email protected]

Sen ska jag passa på att påminna er om att snart är det försent att beställa nästa klubbpaket.
Dettta är det tionde klubbpaketet,  innehåller därför en extra ej utgiven stämpel.
Beställningen sker på
http://www.inkywings.com/hanglarShop/index.html
Pris: 300 kr
När: Beställs senast den 15 maj och Betalning ska var tillhanda 18 maj.
Utskick: Slutet av maj
Jag (tussan) harr fått tjuvkikat på en del av motiven i det nya paketet. Och jag kan lova att de är fantastiska. Jag tycker absolut att det är det bästa klubbpaketet. Jag älskar de nya hÄnglarna!!

Här är tussans bidrag till veckans utmaning av Agnetas kort nr 2.
image30


Kommentarer
Postat av: Sanna

Underbart kort!!! Åå vad nyfiken jag blir på de nya hänglarna nu!!!
Tur att jag redan har beställt och betalt! ; )

/SannaF

Postat av: Agneta

WOW så sött Tussan!!!

2007-05-10 @ 22:29:43
Postat av: Lillemor

Åh...jag blir helt sjuk av längtan efter det nya klubbpaketet...jag avundas dig som får leka med de nya stämplarna först! Man går och väntar med spänning på att få se vad du kommer att visa för kort när de släpps sedan...Säger som Sanna tur att man redan har beställt och betalt! Nu när jag har upptäckt dessa helt underbara stämplar förstår jag inte hur jag ska kunna leva utan dem, det kommer jag inte heller för jag ska beställa VARENDA klubbpaket hädanefter för hänglarna gör mig såååååå lycklig!

Ha en bra dag!
Lillemor

2007-05-11 @ 06:39:00
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Katja

Vilket jättefint kort. Jag väntar med spänning på det nya kitet som oxå är mitt allra första.

Kram Katja

2007-05-11 @ 19:27:43
URL: http://www.katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback