Hjertelige hÄnglar fra DT-Anita #7

Her et Valentinekort jeg lagde for en stund siden og som jeg hadde sååå store planer med, men jeg kom liksom aldri helt i mål med. Følte liksom at jeg aldri fant den lille prikken over i'en, men men, pytt sann! Takket være et usedvanlig koselige og dekorativt pyntepapir ble det til slutt et Valentinekort allikevel.


Love U...


4 ever...


Zoomet detalj for å vise det lille hjertet som er en miniatyr av det hjertet det er festet til.. Jeg har brukt krympeplast av typen frost.
Kjempemorsom teknikk med utallige muligheter.


Baksiden...


Zoomet detalj for å vise at jeg har brukt krymplast-hjertet også på baksiden.


Ha en fin dag videre!

Klem DT-Anita

Kommentarer
Postat av: Eli

Det var kjempefint. Du er så kreativ og flink. Har sittet og beundret din kort i lengre tid. Du er favoritten, helten min. :)

2008-02-16 @ 22:12:30
Postat av: Agneta Nordin

Jösses vilket fint kort Anita, gillar särskilt de små hjärtan du gjort med krympplast, så sött!
Kram Agneta

Postat av: Aud

Fantastisk fint kort, kan ikke se at det mangler noen prikk over i'en, jeg! =D

2008-02-18 @ 18:52:34
URL: http://audsn.blogspot.com/
Postat av: Ingela

Annorlunda kort med finurliga detaljer. Det är jättefint !

2008-02-19 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback