NM 2007, finalebidrag #1

finaleoppgave Nr. 1
- Lag et kort som viser noe nytt. Vi størst mulig bredde i teknikkvalg og kreativitet. Sett ditt personlige preg på kortet. Stempel må være brukt. Du skal med dette kortet vise at du er med på å utvikle denne kunstformen videre.

Når jeg fikk se finaleoppgavene bestemte jeg meg for å lage noe "til meg selv" til minne om at jeg har kommet så langt som til finalen i NM. Jeg bestemte meg derfor å lage min egen lille REGNBUE!
 
Her har jeg samlet en oversikt over alle fargene jeg har av; Distress, H2O, Alkoholblekk og Le Plume II.

Zoomet detalj for å vise hvordan regnbuen er bygget opp...


Her er forsiden/omslaget av min Regnbue. Mønsteret på for-/baksiden av vifta har jeg dekorert med en herlig fibertapet som heter DELTA (fra min jobb). Hadde egentlig tenkt å dekorere forsiden med navnet mitt og regnbue, men siden det ikke var lov å merke bidragene med våre navn, forble den navneløs.


Konvolutten på for-/baksiden er Revolution-dies. Har i tillegg merket baksiden med mitt deltakernummer.


Alle arkfanene er dekorert med samme bazill og bagrunnsark. Teksten "My Rainbow" er fonten Jester.
 

Her ser dere hvordan hver arkfane er bygget opp, her vises kategorien Distress! Har klippet ut små biter av glossyark for å male på fargeprøvene. Motivene er fra tidligere klub-kit.
 

Har til slutt laget plass til diverse notiser.
 

Alle finalebidragene, både i kategorien kort og scrapbook er samlet i et eget NM-magasin. Dersom du ikke allerede har sikret deg et eksemplar, anbefaler jeg på det varmeste å investere i dette. Her er det massevis av lekre og inspirerende kreasjoner. Du får kjøpt dette hos Inky Wings


Ha en riktig fin lørdag videre, kjære stempelvenner!

Klem DT-Anita

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååhhhh vad DUKTIG du är!!!!! Du gör supersnygga saker!!!

Kram Sandra

2008-02-16 @ 16:41:47
Postat av: Dani

Jättefint, du är verkligen jätteduktig

Dani

Postat av: Agneta Nordin

Ljuvliga alster du skapade till NM, vilket jobb du har lagt ned på dessa. Mycket roligt att få se allt äntligen ;o)

Kram Agneta

2008-02-18 @ 15:49:58
URL: http://agnetaskort.blogg.se/
Postat av: Aud

Dette er sånt et nydelig og kreativt prosjekt, Anita - ikke så underlig at du ble Norgesmester! =D

2008-02-18 @ 18:47:51
URL: http://audsn.blogspot.com/
Postat av: Stempelmaus

great Idea for the distress
stamping hug from Germany

2008-02-22 @ 18:13:28
URL: http://stempelmaus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback