Ännu fler kort...

Godafton!

Här kommer ett par kort till som jag har gjort med de nya hÄnglarna. Antar att många sitter och monterar stämplar ikväll ;o) Ska bli kul att se vad ni andra hittar på med era nya stämplar! Ha en skön kväll!

Kram Agneta, DT-medlem

image1126
Stämpelmotiven är färglagda med distresser på akvarellpapper. Papper Maja design. Hjärtan har jag gjort med hjälp av Cuttlebugen (kartong samt maja design papper) Kortet är i formatet A5 ungefär.

image1127
Motiv färglagt med distresser, stämplat på akvarellpapper. Mönstrat papper från Crate paper. Swirveln och blomman är Bosskut dies. Bradsen mitt i blomman är av brun sammet från Lil Davis (tror jag). Kortet går omlott, som en väska ungefär och stängs med en photo ancor från MM.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vackra kort!!

2008-05-15 @ 21:14:59
Postat av: LillBlomman

Åh så fina! Nu fick jag ett upplägg för bröllopskort till sommaren. Det bruna är helt ljuvligt!

Postat av: Alvinmargit

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-04-22 @ 14:28:51
URL: http://alvinmargit.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback