Studenten, bröllop och födelsedag

Hejsan!

Visst finns det många anledningar att göra kort den här tiden på året, här är några som jag har gjort senaste dagarna. Ha en bra dag!

Kram Agneta, DT-medlem

Flickan på muren och textstämpel från förra året, mössan klippt från annan hÄngla-stämpel. Målat med distresser. Blomma och svirvel Bosskut-die, tag Cuttlebug och bokstäver QK Abigail.
Flickan på muren och textstämpel från förra året, mössan klippt från annan hÄngla-stämpel. Målat med distresser. Blomma och svirvel Bosskut-die, tag Cuttlebug och bokstäver QK Abigail.


Stämpeln är en av favoriterna jag har från hÄnglar & stÄnglar. Kjolen är av mönstrat papper, resten är målat med distresser. Namnet har jag skrivit ut på Vellum. Blomma och svirvel Bosskut, siffror Studio classic.


Student-stämpel från hÄnglar & stÄnglar. Bokstäver Studio classic.


Grattiskort med en ny hÄngel, målad med distresser på akvarellpapper. Mönstrat papper från Basic grey. Rosa bling bazzil har jag embossat med Cuttlebugen. Grattisstämpel från Aud design.


Bröllopskort med stämpel från hÄnglar & stÄnglar, målat med distresser på akvarellpapper. Bokstäver Harmony Cuttlebug, svirvel Bosskut.


Stämpel från hÄnglar & stÄnglar (en del av stämpeln med pojken och bilen) . Bokstäver Diesel med skugga. Papper Basic grey. Ramen runt "gossen" är stansad med Cuttlebugen.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vilka finfina kort ni gör tjejer!

Tack för titten!

Postat av: Hilde

Hei!

Jeg ser på ditt nyeste kort at du har brukt alfabetet "abigail". Vet du hvor man kan få tak i abigail classic-alfabetet til QK-tangen? Jeg har letet i sikkert 100 nettbutikker nå, norske/svenske/internasjonale - det er ikke i produksjon lenger, men noen må jo ha det? Det alfabetet står øverst på ønskelisten nå...... OG så må jeg bare takke deg for den inspirasjon du er - du lager fantastiske kort! Takk for at du deler din kreativitet med andre :-) Klem fra Hilde

2008-05-29 @ 20:14:32
Postat av: Agneta Nordin

Hej Hilde!

Jag har köpt mitt på Ebay från USA, men det är ett bra tag sen jag köpte det. Tittade nyss på Ebay och det finns flera som säljer Abigail classic och skickar över hela världen ;o) Lycka till!

Kram Agneta

2008-05-29 @ 21:03:03
Postat av: jezzza

Korten är super fina

2008-05-30 @ 07:54:24
URL: http://www.jezzzas.blogspot.com
Postat av: Hilde

Hei,

Takk for tipset Agneta! Jeg har kjøpt mitt alfabet på ebay og går og venter spent:-)Takk... Hilde

2008-05-31 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback