Kort från Anna

Först ut flickan som springer som släpptes i Karlstad. Färglaggt med akvarellfärg på 200g akvarellpapper. Papper från Maja design.



Sen ett kort som ska ges till en man som gillar Malmö FF. Kroppen från flickan ovanför och huvudet kommer från killen med metspö. Färglaggt med akvarellfärg på 200g akvarellpapper.



Här Killen med draken som oxå släpptes i Karlstad. Färglaggt med akvarellfärg på 200g akvarellpapper. Papper från Chatterbox.



Trevlig helg!! I morgon åker jag och mina hÄngla stämplar till Enköping på pysselträff.

//Anna Göransson


Kommentarer
Postat av: Christine Schärfer

Jätte fina kort och söta stämplar. Men jag känner ändå en viss irritation när jag ser det här. För mig (och kanske några till) som inte var i Karlstad hade ju ingen möjlighet att köpa dessa stämplar. Min irritation och besvikelser ligger i att trots att jag frågade flera gånger genom mail fick aldrig något svar när dessa stämplar släpps på webbutik. Inget svar alls! En mycket besviken och ledsen hänglar tokig kund.

Postat av: Aud

Nydelige kort! Så kul med nytt hode på løperen!



Gleder meg til disse stemplene blir tilgjengelige i shoppen! Man kan aldri få nok hÄnglar stempler, vet jeg... :o)

2008-11-23 @ 00:25:16
URL: http://audsn.blogspot.com/
Postat av: diane mcvey

Oh, I wish so much that we could buy your stamps here in the United States. Are you ever going to market them here? I know they would sell SO WELL!!!

Will we ever be able to buy them online? That would be so wonderful!

Thank you for considering it...

Diane

[email protected]

2008-11-24 @ 05:54:24
Postat av: Domi

Wow, thats so great Cards.

But I haven´t seen this Stamps in the Hänglar Shop.



Dominique

2008-11-24 @ 14:45:33
URL: http://www.mephisto-domi.blogspot.com/
Postat av: bitte







Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-25 @ 18:08:07
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback