Bus eller godis...

Hejsan!

Här kommer ett par av de kort som jag har gjort med de nya "läskiga" ;o) halloween-stämplarna. Jag kan säga att min lördagskväll med dessa stämplar var riktigt skojig :o) Det blev ett kort till, men det kommer senare. Ha en skön söndag!

Kram Agneta, DT-medlem


Stämpel målad med akvarellfärger på akvarellpapper. Mönstrat papper Bo Bunny. Bus är QK Roxy och godis Studio QK.


Stämpelmotiv målat med akvarellfärger på akvarellpapper. Halloween stämplat med vit Color Box. Mönstrat papper Chatterbox. Fladdermöss har jag klippt ut i svart bazzill och inkat lite med Fluid chalk A

Kommentarer
Postat av: Milla

Jättesnygga!

Postat av: Carina W Moa&Max+Trollet Tuva

Helt underbar,mycket läckra färger.

2008-09-14 @ 20:37:29
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Carina W Moa&Max+Trollet Tuva

Helt underbar,mycket läckra färger.

2008-09-14 @ 20:38:33
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh vilka snygga kort! Särskilt det med häxan var sååååå himla fint!!

Sanne

2008-09-15 @ 19:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback