# 2 Bug Hug - med forklaring!

Har fått spørsmål om hvordan jeg har laget innpakningen til denne, så jeg tenkte jeg skulle vise hvordan jeg har brettet. For det er som dere ser, ingen mal, bare brettet for frihånd. Veldig enkel!


Jeg har brukt et 12" x 12" mønsterark, brettet i 3 på langs og i 2 på tvers, eller omvendt om du vil. Hullet har jeg stanset ut med Spellbinders og Cuttlebug.



Her har jeg brettet én gang og på denne siden syns jeg det var passende med en personlig hilsen. Skrifttypen jeg har brukt er min egen håndskrift som jeg har laget som font, du finner en genial løsning på dette her.



Her har jeg brettet den i 3 og dekorert med et passende teksstempel. Syns denne teksten er så utrolig koselig.



Slik ser den ut, ferdig dekorert og lukket :o) Dette herlige hÄnglar minimotivet og den søte teksten 'Bug Hug' er fra Leksandmessa, og er malt med Distress Reinker på 300g akvarellpapir med akvarellpensel.



Siden myggarmebåndet skal fjernes etter hvert, har jeg dekorert det 'tomme hullet' med et koselig teksstempel.



Utsiden fra en annen vinkel. Bladene bak Solsikkene er stanset ut med en punch fra Punch Bunch (tror du får kjøpt  disse hos InkyWings). Det samme gjelder også den forrige varianten jeg publiserte.


Ha en strålende sommerkveld videre!


Klem fra Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback