Svårt att göra kort.....

...till män, speciellt till äldre män.
Ja det tycker iaf jag att det är.
Men jag gjorde en chansning och tog fram denna hÄngel och ja tror han passade precis.

Det här kortet lämnade jag till svärfar för att han skulle ge det vidare till en god vän som fyllt 60.

hÄnglen är från klubbpaketet, som kom i våras.
Stämplen heter "Pojke med hängslen".
Har fäst honom på 3d kuddar så att han poppar ut ifrån kortet lite.


Inte superofta jag gör dekorerade insidor men ibland så...


Önskar en trevlig torsdag!
Själv ska jag fortsätta renovera.
Kram SasSa

Kommentarer
Postat av: heidi

Dette kortet var helt nydelig

Postat av: Agneta N

WOW så snyggt, både manligt och vackert!

Kram Agneta

2009-07-30 @ 16:38:29
URL: http://agnetaskort.blogg.se/
Postat av: Ciza Patricia

Verkligen jättefint. hÄngeln passade perfekt tyckte jag.

Mycket vackert kort över huvudtaget.

kram

Ciza Patricia

2009-07-30 @ 18:21:32
URL: http://pysseldags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback