And the winner is..

Først må jeg bare få si TUSEN hjertelig takk, alle sammen, for alle de herlige og flotte kommentarene! Det gir så utrolig mye glede, inspirasjon og ikke minst motivasjon. God klem til dere alle!

Jeg har nå trukket ut en person som får dette kortet tilsendt:







Postat av: Helen Englund

Vilket ljuuvligt kort med en massa fina detaljer!!!helt underbart!!!
Det skulle inte va helt fel å få ett äkta anita-kort i postkassa . å kortet detskulle jag nog behålla själv =)Kramen Helen


2009-06-26 @ 21:20:57


Så Helen, vær snill og send meg en mail med din postadresse anita-hagen[a]c2i.net
Merk mailen med: Et navneløst bursdagskort...


God natt kjære hÄnglarvenner!

Klem fra DT-Anita

Kommentarer
Postat av: Helen Englund

Va skoj !!!att jag vann helt otroligt !!!!

Jag har mejlat min adress till dig Anita ..'Så nu väntar jag med spänning!!!!Kramen Helen

2009-07-01 @ 03:08:49
Postat av: Helen Englund

Va skoj !!!att jag vann helt otroligt !!!!

Jag har mejlat min adress till dig Anita ..'Så nu väntar jag med spänning!!!!Kramen Helen

2009-07-01 @ 03:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback