Det lackar mot juletid...

Ingen koll än hur många julkort som behövs i år men jag skapar på.
O det är en fröjd att göra det med de nya hÄnglarna.
Flåt att jag tjatar men de finns faktiskt i
shoppen nu:).

Den här lille har varit ända bort i Lindome och vänt.
Jag satt och färglade den på en scrapträff där.
Typ enda jag fick till den dagen.
Idag blev kortet också färdigt.
Vad jag är snabb....

Här har jag använt JulhÄngel med girlang och snöflinga i cirkel
från setet Snöflingor 1.





Färglagd på 300 gr akvarellpapper med distress refiller och lite
Opalite refill för shimmer effekt.


Nu önskar jag som vanligt alla en trevlig torsdag!
Här väntar kudden och trevliga drömmar om bla mer timmar på dygnet...
Simma Skapa lugnt!
Kram SasSa :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

En fröjd för ögat är det.

älskar ju din färgläggning.

Och tiden går allt för fort.

må så gott vännen.

håller på förfullt med ett kort som ligger på tork från Glimmermist.

kommer under kvällen.

kramar Camilla

Postat av: Malin

Underbart kort! Färgläggning och allt är sååå snyggt =)

2009-11-12 @ 19:38:50
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Agneta N

Fantastiskt vackert!

2009-11-13 @ 22:54:26
URL: http://agnetaskort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback