God Jul hÄngla...

Eller "hÄngla med banderoll" är väl det arbetsnamn hon eg har.
Söt så det förslår.
O perfekt på julkorten. Färdigt med text och allt.
Kan väl knappast bli bättre eller finare heller för den delen :).
Det kommer att bli fler kort med henne på, det tror jag definitivt.

Både de splirrans nya och dessa hÄnglarna finns i
shoppen
under Jul 2009 del 1 och 2.
Har ni sett dem förresten... de splirrans nya...
Scrolla ner lite här i bloggen eller kika in i shoppen så får ni se.

 

Uuunderbara detaljerna på stämpeln inte sant..?

Färglagt med distress refiller på 300 gr akvarellpapper.

Bandet som jag stämplat med den lilla snöflingan ur set 1.

Vit staz-on funkade kanon till det.

Blev lite dovt men absolut ok.

Ett rosa julkort är väl skoj...

Detta kort är inspiration till en tävling i StampARTic

och jag kunde ju inte låta bli att använda denna lilla "Sittande tomta" då.

Förresten vilka är dina favorit färger på julkort??

Hmmm rosa ligger bra till där tycker jag

men kan inte riktigt bestämma mig.

Många fina färger finns det....

Sen ett kort som inte hör julen till men...

Ja han får vara med på ett hörn iaf. ;)

John Blund/clown finns under vår 2008 i shoppen.

Och med lille John Blund önskar jag

en riktigt god natt samt en trevlig torsdag.

Kram SasSa


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Åh så många vackra kort - jag kan titta på dem hur länge som helst... :D

Postat av: Cina99

Har beställt de nya godingarna och väntar nu bara på att det ska ramla ner i brevlådan... ;-)

2009-11-19 @ 12:49:58
URL: http://cina99.bloggagratis.se
Postat av: Lillemor Engdahl

Vackar kort så det förslår SasSa, en fröjd för ögat!

Lillemor

Postat av: Camilla

Super fina som alltid gumman.

Kramar Camilla

2009-11-19 @ 19:04:01
URL: http://pysselsidan.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Men OMG tjejen!!! Du gör så fantastiskt vackra kort!!! Kramar!

2009-11-20 @ 10:11:05
Postat av: annkan

Superfina kort! Tokgillar det rosa.

Var kommer God Jul-stämpeln ifrån..?



2009-11-23 @ 11:13:00
URL: http://annkan.bloggplatsen.se
Postat av: lenislenis

Du är bara HELT otroligt duktig! Underbara kort!

2009-11-28 @ 01:33:06
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback