Lite jul och några välkommen...

till världen kort blir det från mig idag.

Underbar stämpel och jag gillar den korstyngda texten God jul.


 
En liten detaljbild på guldtråden jag virat runt snöstjärnan.



I mitten av Oktober fick kompisar till oss en liten kille, nu har han fått ett namn och det blev Tore.



En gammal innebandy kompis till mig fick en kille för ett tag sedan. Han fick detta kort med passande text.



Ett beställnings kort till ett par som fått tvillingar.



Ha en skön pyssel helg.

//Anna


Kommentarer
Postat av: Pysselfröken

Vilka fina kort! Jag är särskilt förtjust i julkortet. Har du gjort den röda snöstjärnan med en punch eller är det en die?

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Gillar korten massor - såå fina! :D

2009-11-13 @ 08:41:05
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Agneta N

Fantastiska kort, man blir glad av dina kort Anna :o)

2009-11-13 @ 22:53:42
URL: http://agnetaskort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback