Pepperkakeboks

Jeg har laget enda en boks etter denne malen.
Jeg syns boksen blir sånn akkurat passelig stor.
Panelen jeg har limt på lokket måler 15x15 cm.


Denne gossine pepperkakegutten er malt med Distress Reinker
på 300g akvarellpapir med akvarellpensel.



Søte små pepperkakeformer som jeg har hatt liggende leeenge
i påvente av en passende anledning.
Husker dessverre ikke hvor jeg kjøpte disse.



Har i tillegg dekorert med massevis av små søte
pepperkakedamer-/menn (Gingerbread).



Eksen åpen med deilige pepperkaker oppi.
Vet ikke helt hva som skjedde med lysforholdene når jeg tok bildet,
for silkepapiret oppi boksen matcher da virkelig bedre
enn den ser ut til å gjøre her..

Ha en fin mandag videre!


Klem fra Anita

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Vackraste pepparkaksasken!! Helt underbar! Tack för mallen - skulle vilja göra en bums :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback