Inte bara julkort som skapas...

Tog bara en liten paus från de ljuvliga julmotiven.
Ni har väl inte missat att de redan finns i
webshoppen förresten!

Jag gjorde istället en långt om länge efterlängtad skylt till min son.
Han har tjatat öronen av mamma för han vill ha en skylt.

Kunde ju inte låta bli att använda skater killen som släpptes till Papperskraft i Partille nyligen.
Den påminner om honom.
Han säger att när han blir stor ska han ha en skateboard.

Bokstaven är en träbokstav från Panduro som jag klätt med papper och stämplar samt liten dekoration.



Närbild på motivet...
Som vanligt har jag använt distressrefiller när jag färglägger och numer 300 gr akvarellpapper.



Här sitter skylten på sin plats.
Hoppas han blir glad.



Önskar alla en underbar dag!
Kram SasSa

Kommentarer
Postat av: Lillemor Engdahl

Ha-ha ja visst påminner de om varandra- hÄnglarkillen och W!!!Lika söta båda två.

Skylten måste ha fallit den blivande skataren

i smaken, den är skitsnygg!

Lillemor

Postat av: mia.t

Jätteläcker skylt som jag är säker på tilltalar vilken grabb som helst (tja, en och annan tjej med säkert)!!

//Mia

2009-11-02 @ 10:41:18
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback