Julekort og KAOS

Har laget et foldekort etter denne skissen.

 
Denne herlige jenta er fra Nyhetene som har blitt lansert nå i høst, og er malt med Distress Reinker på 300g akvarellpapir med akvarellpensel. De flotte mønsterarkene er fra Maja Design.



Kortet åpent...



Snøkrystallen er fra også fra de nye hÄnglarmotivene...


 
Jeg har malt pepitarutene med litt antikkhvit akrylmaling og stemplet et koselig teksstempel oppå...



Har festet en snøkrystall med en tynn gulltråd.



Baksiden av det åpne kortet...



..her kan man se den 'dinglende' snøkrystallen (øverst til venstre)



Baksiden av kortet lukket!


KAOS
For en tid siden hadde jeg en KAOS-utfordring her i bloggen hvor jeg oppfordret å sende meg bidragene, dersom mang valgte å bruke hÄnglarmotiv. Så jeg vil så gjerne vise frem de flotte KAOS-kortene til Carina (Cina99).

#1


#2


#3


#3 bakside...


Ha en super dag videre, folkens.

Klem fra Anita

Kommentarer
Postat av: Aud

Nydelige kort med herlige detaljer, Anita!♥♥♥



Klem,

Aud


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback