# 1 - DT Anitas julekort 2009

Da var årets julekortproduksjon igang.

 
Nok en sjarmerende klassiker som jeg var så heldig å få kjøpt på Leksandmessa i sommer. Motivet er fargelagt med Promarker på 270 g Promarker Cartridge Pads.


 
Jeg har som så mange andre latt meg inspirere av Åsas flotte tutorial på Promarker, anbefaler å kikke inn i bloggen hennes og se. Er ikke helt enig med meg selv i forhold til de hvite strekene, men jeg lærer vel forhåpentligvis dette etter hvert.



Top Note etiketten er stanset ut av en pappeske.



Snøkrystallene er stanset ut med Punch Snowflake Citrine, svampet med Distress Vintage Photo og dekorert med hvitt glitterlim og brun bling.



Matchende bakside...



...med min personlige hilsen!


Ha en fin høstdag videre alle sammen :o)

Klem fra DT-Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback