"Tussan Takk"

For en stund siden fikk jeg en kjempekoselig hilsen i posten, fra Jessica, min DT-kompis, sammen med en utfordring. Jeg rakk dessverre ikke å få denne ferdig til Jessica skulle publisere dette (beklager vennen), men her er i alle fall min løsning på oppgaven:o)
 
Denen supersøte jenta er en av de nye motivene og er fargelagt med Promarker på 270 g Promarker Cartridge Pads.
 
 
Søte og dekorative papirblomster...
 
 
..."made with love".... det kan jeg garantere!
 
 
Har brukt mønsterark, etter Inges 'dress up' prinsipp:o)
 
 
Baksiden... 
 
 
Med dekorative bling!
 
Takk for en morsom utfordring Jessica,
det ferdige resultatet er på vei tilbake for 'godkjenning'


KAOS-utfordring
Jeg har trukket ut 3 personer til å motta KAOS-utfordringen jeg publiserte forrige mandag. 
Random.org har trukket ut disse for meg:


Bak disse nummerene finner vi følgende 3 damer:
Åsa, Cina 99 og Sanne

For det første, tusen hjertelig takk for koselige kommentarer:-) Kjempegøy at dere ville være med på dette. Send meg deres postadresse til anita-hagen(at)c2i.net, så skal jeg postlegge disse en av de nærmeste dagene:-)

 
 
Ha en finfin mandag videre, alle sammen!
 
Klem fra DT-Anita 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, vad fint det blev.

2009-09-28 @ 22:02:46
Postat av: Cina99

Oj! Hängla-KAOS kommer att bli skoj :)

Postat av: Anna

Det blev jätte fint, gillar att du klätt upp henne.

Kram Anna

2009-09-29 @ 21:16:03
URL: http://annaspyssel.blogg.sepyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback