Present förpackning

Dagarna rusar fram och idag

är det torsdag igen och dags för mig att inspirera lite.

 

Idag blev det en present förpackning i 2 våningar ev till ett dop.

Har gjort askarna med min nya Topscore multiboard.

Ankorna är gamla hÄnglar.

Den lilla har jag fått av en vän och den stora köpte jag av Marie

på mässan i Partille i höstas.

Veteaxet som sitter på asken(se bilder nedan) och tagen släpptes tidigare i år.

Veteaxet igen och här tillsammans med texten "Just for YOU"

som också kom tidigare i år.

 

Runt om den översta asken har jag satt spetsen från "Brevkorgen".

Också den från tidigare i år.

Finns i shoppen under vår 2010.

Uppifrån.......

Japp det var de lilla jag hade att visa idag.

Ha en underbar torsdag!!

Kram SasSa


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, SasSa vad fint.

Och asken kommer säkert till användning.

Fina milda färger och blommorna är ljuvligt fina .

Kramar Camilla

Postat av: Dorte

"Japp det var de lilla jag hade att visa idag."

Det var ikke noget "lilla", men bare helt utrolig fint. Flotte gaveæsker.

2010-04-08 @ 09:14:09
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jisses - så fin, helt underbar!!

2010-04-08 @ 09:31:44
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Christine

Riktigt,riktigt söt! Underbara färger!

2010-04-08 @ 10:14:25
URL: http://christineslekstuga.blogspot.com/
Postat av: Christine Schärfer

Jättefin ask. Älskar de fina blommorna. Önskar dig en underbar dag.



Kram

Christine S

2010-04-08 @ 11:20:51
URL: http://stampeltokig.blogspot.com
Postat av: Anne B.

Så sött! Underbart vacker.

2010-04-08 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback