Vårfärger.... Springcolors.

Förra veckan frågade jag om vad jag skulle använda för motiv till denna gång.

Flickan med stickkorgen eller Pojken med bilen har jag inte så de funkade inte.

Draken har jag, så den den kommer jag att använda men lite senare.

Så det fick bli ett vårmotiv i vårfärger.

Och jag blev sugen på att göra exakt som Pysselbus sa....

Ett Krya på dig kort i gult och grönt.

Här är min Krya på dig hälsning.

************

Ok.. today write in english too. But there are a

translation box in top of the right sidebare menu.

Just choose your language.

Not always the best translation maybe,

but you get at least a clue what it´s all about :)

**

Last week I asked what motif to use this time.

The Girl with the nitting basket or the Boy with the car

I do not have so they I could not use.

The dragon I got so I will try that but not right now.

So It had to be a spring motif in springcolors.

And I was inspired by Pysselbus comment....

A Get well card in green and yellow.

Here is mine Get well greeting.

 

 

Använder mig av distressrefiller när jag färglägger och 300 gr akvarellpapper.

O så här blev motivet. En äldre hÄngel- Bug i kruka.

Finns i hÄnglarshoppen under vår 2007.

Ljuvlig tyckte jag då den kom 2007 och det gör jag än idag!!!

******************

I use distress refills when I color and 300 gr aquarellpaper.

And this is how the motif turned out. An older hÄngel - Bug in a pot.

Lovely I thought it was when it came 2007, and I still do!!!

 

 

Nästa vecka visar jag vad jag skickat till ett födelsedagsbarn i Norge.

Ha en toppen torsdag! Det är ju helg snart...Yeh!

Kram SasSa

****

Next time I´ll show what I have sent to a birthday girl in Norway.

Have an awesome thursday! It´s weekend soon.... yeh!

Hugs SasSa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte gör det nåt att du inte har flickan med stickkorgen!!

Det här duger mer än väl. Underbart kort med härliga mjuka färger!!

kram Ingela G

2010-01-28 @ 08:55:02
Postat av: Lillemor

Jag gillar också den här stämpeln väldigt mycket. Den fanns i mitt första hÄnglarkitt så den är väldigt speciell! Vilken vacker färgläggning o skönt med fina vårfärger- ett magiskt kort!

Tack för att du förgyller mina torsdagar SasSa!

Kram Lillemor

Postat av: heidi

Det er bare så NYDELIG fargelagt. Rett og slett vakkert

Klem

2010-01-28 @ 15:41:54
URL: http://heidi-kortoggodt.blogspot.comhh
Postat av: Cina99

En av mina favvostämplar! Och så vårliga färger - det behövs just nu med all snö...

2010-01-28 @ 22:20:34
URL: http://cina99.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra Dry

Beautiful card. This is one of my favourite stamps. the colours work so well too.

hugs

Sandra x

2010-01-29 @ 02:12:33
URL: http://www.sandradrydesigns.blogspot.com
Postat av: Gurkiss Scrappande

Oooh vilket helt underbart kort. Färgerna är super läckra tillsammans och harmonerande. Vår oooh jag längtar efter vår :)



Kram Gurkiss

2010-01-29 @ 12:19:30
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: ulrica

Jaha... here we go again :).. du är fenomenal!!

Den här skissen kommer jag sno direkt :)



KRAM Ulrica

2010-01-29 @ 15:20:48
URL: http://ulrica.org
Postat av: Solveig (Sol)

Fantastiske farger.. skarpe og klare... Hadde ikke helt blitt fortrolig med dette stempelet.. Men du har virkelig fått det opp og fram... Nå ser jeg mange muligheter.. :) Nydelig

2010-01-30 @ 01:24:34
URL: http://sol-solveigshobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: Pysselbus

Åhhh, vad fint det blev! Och vilka fina färger!!! Superfint matchat med mönsterpappren och färgläggningen. Stämpeln väcker helt klart ha-begäret... :-) Får sätta den på önskelistan! Nu har jag ett nytt kort att lifta från...

2010-01-30 @ 22:43:28
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Pysselbus

Åhhh, vilket fint kort det blev! Vilka härliga färger. Så perfekt matchat med färgläggning och mönsterpapper. Nu har jag fått ett kort att lifta/inspireras av! Tusen tack!

2010-01-30 @ 22:47:32
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback