Guest designer Carola from Finland

I have a great crafting friend Carola and I wanted to ask her to be our guest designer here on Hänglar blog. Luckily she said yes and below you can see her wonderfull cards she has done with Hänglar & Stänglar stamps.
Thank you Calle!

Halusin pyytää hyvää askarteluystävääni Carolaa vierailijaksi tänne Hänglar blogiin. Ilokseni hän vastasi myöntävästi ja alla näettekin hänen todella kauniit kortit jotka hän on toteuttanut Hänglar & Stänglarin leimasimilla.
Kiitos Calle!



Hej!
 
Jag heter Carola Tiihonen och är en finlands svensk tjej som bor i Lahtis. Har ända så länge jag min pyslat och gjort handarbeten. År 2005 blev jag helt fast med att stämpla och färglägga stämplade motiv. Min första kontakt med hÄnglars stämplar var just vid samma tid. Men på den tiden var det inte möjligt att köpa stämplarna här i Finland. Mina mans kusin som bor i Sverige var snäll och med hennes hjälp fick jag dom första stämplarna i min ägo. År 2008 och 2009 var vi ett gäng tjejer som åkte upp till Paperscraft Stämpel- & Scrapmässan. Första gången åkte vi iväg just för att få dessa stämplar. Den andra gången var det igen stämplarna men även mässan i sig själv. Till årets mässa hade jag tyvär inte möjlighet att åka. Men man vet aldrig kanske det är möjligt nästa år.
 
När Aija frågade mig om jag möjligen var intresserad att göra något till hÄnglar bloggen sade jag genast ja. Har denna veckoslut suttit och pyslat med kortena och kommit ihåg våra härliga resor till Leksand. Tack Aija att du gav mig möjligheten att göra dessa kort. Det har varit roligt och i mina tankar har jag redan mera nya projekt.
 
Kangasniemi 4.7.2010
 
Carola Tiihonen




Kommentarer
Postat av: Dorte

Tak for titten på nogle rigtig søde kort.

kh Dorte

Postat av: Kathi

Those cards are very, very pretty!!

XX Kathi

2010-07-06 @ 01:50:22
URL: http://kathikunterbunt.blogspot.com/
Postat av: SasSa

O såå fina kort Carola!

kram SasSa

2010-07-06 @ 18:08:06
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Maya

Hei,hei Carola :)

Savnet deg i Leksand i år, men håper vi treffes neste år :)



Nyydelige kort du har laget, gleder meg til å se mer!

Klem fra Maya

2010-07-07 @ 03:47:57
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Beautiful cards - great job!

2010-07-08 @ 13:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback