Vinnare av Jessicas lilla ask är ....

... nu tänkte jag hålla er lite på halster först genom att visa ett "Lycka till" kort som en arbetskamrat till mig fick igår då han gjorde sin sista dag på jobbet innan han flyttar hem till Ö-vik. 
Stämpeln hittar du under
Sommar 09.



Då Jessica befinner sig på Liseberg och roar sig med familjen
har jag fått uppdraget att hålla i utlottningen av den fina lilla ask.

Vinnare är
*

*

*


Postat av: Kathleen Lind

Ja! En hängelstämpel vill jag gääärna vinna! Har faktiskt ingen fortfarande, trots att jag följer denna blogg!s

2010-06-07 @ 12:53:36



Maila din adress till Jessica på [email protected]

Ha en underbar helg!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Gurkiss Scrappande

Vilket underbart härligt kort.



STORT GRATTIS Kathleen.



Kram Gurkiss

Postat av: Swaantje

Hello,

your little boy card is cute..

Very sweet is the boy and your coloring is fantastic..

Great colours.

Greetings

Swaani

2010-06-13 @ 16:37:29
URL: http://swaantjes-welt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback