Även jag ...

... har dekorerat ett anteckningsblock denna vecka. 
Mitt block använder jag till att skriva några rader ibland om saker ur min 2-årige sons vardag, ord, bus och andra upptåg. Där av tileln "Några ord om dagen". 
Nu har anteckningsblocket en dekorerad framsida som ser ut så här.



Motivet är kommer från det senaste släppet så den hittar du under
"vår 10" 
Jag har färglagt med distresser på 200g akvarellpapper.
Beslutade för att hålla den sparsamt dekorerat då den kommer att öppnas och stängas mycket.

Visar er oxå ett kort jag skickade till min kära syster på hennes födelsedag.



Flickan med brevet hittar du under "vår 10" och till henne hör oxå texten "Just for you"
Jag har färglagt med distresser på 200g akvarellpapper.

/Anna


Kommentarer
Postat av: Kitty Leu

When will these wonderful stamps be sold in the USA? I think that they are the absolute cutest stamps in the world. I would be willing to buy over $100.00 and pay for shipping. I would be a regular costumer. Please if there is any way to get them let me know.

Thank you very much!

2010-05-11 @ 05:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback