Glad Påsk ...

 ... och Grattis kort har jag att visa er idag.



Denna söta lilla tjej med påskägget i famnen fick pryda mitt kort idag.
Motivet är färglagt med akvareller på 200g akvarellpapper.
Visst passar det bra med fjädrar på kortet och titta in på detta
inlägg som oxå har fjädrar och
lämnar du en kommentar där har du chansen att vinna Mayas fina påskpåse.



En vän till mig fyllde år i början av veckan och ska få detta kort.
Har försökt ha på mycket glitter då hon för mig är en glitter och bling tjej.
Motivet är färglagt med akvarellfärg och du hittar det under vår 10 i shoppen.

//Anna


Kommentarer
Postat av: Dorte, Norway

Altid en fornøjelse at se på jeres fine kort.Og disse to rosa kort er jo ingen untagelse.

God påske.

2010-03-26 @ 09:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback