Eggstra...?


Försökte att göra en korg idag men det funka inte som jag tänkt så det var bara att tänka om.
Det bidde ett påskägg istället.

Glad Påsk stämpel från våren förra året finns i
shoppen.

Öppnar man ser man detta.

Med hälsningen, Eggstra Speciell Glad påsk.

 

Motivet är som vanligt färglagt med Distress refiller på 300gr akvarell.

 

Nedre delen av det öppna kortet.

O så baksidan.

Det var inte sista ägget jag gör.

Det var skoj.

Och jag är lika förtjust i påskhÄnglarna från förra året än.

Det är torsdag och som vanligt vill jag önska ALLA en riktigt härlig dag!

Kram SasSa

 


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Riktigt fint!! Så kul med ett ägg-kort!

Postat av: Wararat

haha, vad söt! :o

btw såg att du har också bloglovin', ska vi följa varandras? :)

2010-03-11 @ 20:41:27
URL: http://noxea.blogg.se/
Postat av: Kerstin Karlsson

Jättekul variant av påskägg!

Var får jag tag på påskägget med rosett?

GLAD PÅSK!

Kerstin

2010-03-13 @ 22:37:18
Postat av: sari hänninen

jag hittade dig... du var ju ett par gånger hos oss på scrap & hobby...

nu är jag hemma och jag är görsugen på att börja pyssla, men först måste jag käka, kolla på brothers & sister - o sen r d troligtvis sängen...

tim holtz-pyssel imorgon efter jobbet... alltid något :-)

2010-03-14 @ 19:48:09
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback