Christmas ♥


Jeg har laget ett hjertelig kort,
fylt med litt sjokolade ♥
Og ei grom lita hÄnglar jente,
Kan jo ikke bli bedre enn det ;)
************************
I have made a "heartly" card,
filled with some delish chocolate ♥
Added the adorable hÄnglar girl,
and it doesn`t get better than that ;) 

 

 Jeg har funnet frem igjen juletre spelliesen min ♥
***********************
I have found my christmas tree spellbinders ♥

 Gromme jenta, har fått klær ifra 3ndypapir :)
Og resten er fargelagt med ProMarkers.
******************
The adorable girl, has gotten clothes from 3ndypapir :)
And the rest of her is colored with ProMarkers. 

 Jeg har laget kortet etter Mariannes fantastiske telys-kort tutorial :)
Men med min egen lille vri ;)
*********************
I have made the card after Mariannes fab tutorial on tea-light card :)
But with my own twist ;)

 En liten skuffe, som rommer litt sjokolade.
(Hmmmm, nå er det vel strengt tatt ikke mer igjen... Fotografen ble litt sugen på sjokolade *ler* )
Bak treet har jeg festet tørr embosset OH plast.
*********************************
A drawer, to hold some chocolate.
(Well, there isn`t any chocolate left... The photographer got a little keen on the candy *LOL*)
Behind the tree i added dried embossed transparancy. 

 Ha en strålende onsdag, folkens!!
goklemmer fra Maya :)
***********************
Have a wonderful Wednesday, folks!!
warm hugs from Maya :)


Kommentarer
Postat av: Kari

Kjempeflott kort med masse god sjokolade!

2010-10-06 @ 09:01:24
Postat av: Eve

So cute ! Love it !

It exist a tutorial, please?

Thanks

Eve ( from France )

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Hur fint som helst!!!

2010-10-06 @ 10:12:34
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback