Mer God Jul- More Merry Christmas

Jul kort nr någonting- dock alldeles för långt ifrån målet...

Först måste jag tacka Maria-Rimna för inspriation till kortstommen.

Tyckte så mycket om det att jag bara måste testa.

Tack!

Motivet är en av de nyaste stämplarna.

Snöflingor stämplade på bakgrunden och text från förra året.

 

*****

 

Christmas card nr something- anyhow too fare away from my goal....

First I wanna say thank you to Maria- Rimna for the inspriation on the cardbase.

Liked it so much that I had to try it out.

Thanks!

The motif are one of the newest stamps.

Snowflakes that are stamped soft on the background and text are from last year.

Stämplat motivet på mönster papper och klippt ur så hon

har fått kläder(klänning och hår rosetter).

Blir snyggt och man behöver inte färglägga så mycket.

Men lite skuggor kan behövas.

 

****

 

Stamped the motif on patterned paper and cut it out

so she has got some clothes(dress and bows).

Looks nice and you do not have to color so much.

But a little shaddows makes it look more real.

 

 

Önskar alla en härlig torsdag!

Kram SasSa


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Tjusigt. Var kan man hitta de nya stämplarna jag kan inte hitta dom??

/Ulrica

2010-10-22 @ 11:48:06
Postat av: Rimna

Åh, så fint kort! Men dina kort är alltid lika underbara!



Så roligt att du fick inspiration av mitt julkort. Tack för att du länkar!



Kram Anna Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback