:: liten påskask ::

Snart är det påsk, och det innebär massor av godis! Eller hur?

Jag har altrat en liten påskask, redo att fyllas med gottis!

-----------------

Now it's not far from Easter. And Easter means candy - lots of candy! Right?!

I´ve made a little candybox, redy to fill up with some goodies!



Jag har återigen använt en av de nya minihÄnglarna, här tillsammans med texten från samma kit.

------------------------

I have once again used one of the new mini-hÄnglar, together with a sentiment from the same kit.



Matchande minihÄngel på baksidan.

--------------------

A matching mini-hÄngel on the backside.



En liten deltaljbild på blommorna.

---------------------------

A little close up on the flowers!

:: kram åsa ::


Kommentarer
Postat av: Sara

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback