Bokmärke...

Idag tänkte jag visa ett bokmärke - som jag faktiskt gjort till mig själv.
Det är så ofta som vi gör saker till andra, eller bara för att det är kul, men glömmer bort oss själva på vägen.
Så den här gången gjorde jag något som jag otroligt nog saknade - ett bokmärke.



Jag har använt en av hÄnglarna från Attitude-kitet.
Hon är färglagd med Promarkers på Letraset Cartridge Papers.

Hoppas Ni får en kanon torsdag!
Glöm nu inte bort att kommentera Annas inlägg här nedan...

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Carina

Lätt att glömma sig själv, inte bara när det gäller pyssel:)

Fint bokmärke. det ska jag göra ett till en vän som läser mycket

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jättefint bokmärke!!!

2011-08-25 @ 14:02:54
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Jenny J

Vilket mysigt bokmärke!! Har funderat länge på att göra ett till mig själv men det blir liksom aldrig av...

2011-08-29 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback