Vill du vinna...

...ett handgjort kort?
Lila och rosa är en färg kombination jag tycker om.
Vad har du för favorit färg kombination??
Lämna en kommentar där du skriver dina färger samt favorit hÄngel stämpel
så drar jag vinnare nästa onsdag som vinner ett handgjort kort från mig.

*********************

Purple and pink a color combination I like.
What is your favorite color combination?
Leave a comment where you type your favorite colors and hÄngla stamp.
I´ll will draw a winner next wensday that will win a handmade card from me.






-::- Anna -::-


Kommentarer
Postat av: Cina99

Jag är svag för grönt och rosa :)



Okej, att välja bara en stämpel är ju inte lätt men .... Då väljer jag nog svampfamiljen (illsöt :))

Postat av: Linda

Lilla ajöjungfrun är en ny favorit! En kombination av fushia, svart, Glittrande silverstänk toppat med inslag av kritvitt.. Får man önska ett kort med denna kombination ifall man skulle få önska? : )

2011-08-24 @ 20:16:29
Postat av: amanda reeve

ooo

chocolate and cream for me...

favourite stamp is the girl with out flower from the Messenger kit.

amanda x

2011-08-24 @ 20:59:56
URL: http://fudgecards.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jag tycker mycket om vit, turkos och brun.

Min favoritstämpel, svårt... men jag väljer hanglarpojken som sitter på en pall med en blomkruka med hjärtan i.

2011-08-25 @ 13:59:34
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Jenny J

Vilket gulligt kort! Jag är svag för tukost och vitt, en sval och fräsh kombination. Sjöhästarna är mina senaste favoritstämplar men det är onekligen svårt att välja en. :)



Kram

2011-08-25 @ 17:44:52
Postat av: monica

Hmm... min favoritkombo är nog lime-turkos-vit. Sjöhästarna är nog också mina nya favoriter men det finns ju sååå många fina så det är svårt att välja!

2011-08-27 @ 08:34:28
URL: http://leamonskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback