:: presentation av ny dt ::

Hejsan allihopa!

Har ni sett alla dessa nya, fantastiska små under till stämplar?!
Helt underbara, eller hur?

Jag smiter in en sväng mellan visningarna av de nya underverken för att presentera mig lite kort:

Jag heter Åsa, aka Scraphorse i cyber-rymden, snart 35 år och är stolt mamma till tre underbara (såklart) små busungar! Jag har pysslat och gjort kort i ungefär två år och denna fantastiska hobby har snabbt blivit en stor del av mitt liv. Jag gör huvudsakligen kort, pga min passion för att färglägga motiv, men det händer att det blir någon LO emellanåt. ;0)
Jag hoppas att jag ska kunna inspirera Er under min tid här och det är en stor ära och nöje att få skapa åt hÄnglar! Tack Marie!!

--------------------------------

I¨m squezing in between the prewies of all the new lovely stamps. They are amazing, right?

I´ve been asked to join this fantastic dt-team and I thought that I sould introduce my self a little:

My name is Åsa, aka Scraphorse in computer-world. I´m a soon to be 35 year old mum, with three lovely kids. I´ve been crafting for about two years and it´s quickly become my biggest passion of all. I mainly make cards, cause of my hapiness in coloring motifs, but I occasionly makes layouts. ;0)
I hope I´m gonna inspire you while Im here, and its a big honour to be able to create with hÄnglar & stÄnglar! Tank you Marie!!

---------------------------------

Jag tänkte börja med att visa en av mina stora favoriter av hÄnglarna:
(uhmmm, och det finns ganska många av den varan...;0))

--------------------------------

Im starting of with one of my big favorites of hÄnglar:
(well, there´s a lot of them, favorites that is... ;0))



Den lilla bi-flickan är färglagd med Promarkers.

------------------------

The little hÄngla-bee is colored with Promarkers.



En liten närbild.

-----------------------------

A little close up.



Här, i en lite annan vinkel, kan ni se att vingarna fått sig en liten släng av glitter...

--------------------------------

Here, in a different angle, you can see the glitter on the wings...


--------------------------------
--------------------------------

Glöm nu inte bort att motiven snart finns att köpa på Ebay! Det är fast pris (alltså ingen budgivning) och ni köper direkt av Marie. Håll utkik, för de brukar gå åt ganska fort.

-------------------------------

Don´t forget to use the link in the right sidebar and jump on over to Ebay! The new motifs will soon be there. It´s a "Bye it now"-price (no bidding) and you are shopping directly from Marie/hÄnglar & stÄnglar. So keep your eyes open, cause they usually run out pretty fast... ;0)




Storlek/Size: 7,5x15 cm
Stämplar/Stamps: hÄnglar & stÄnglar
Färgläggning/Coloring: Promarkers, Copics

:: Åsa ::


Kommentarer
Postat av: Zarah

Bästa Åsa!! :D

Ska bli ett nöje att stalka den här bloggen lite extra nu! :D

Postat av: Cina99

Ska bli spännande att se vad du hittar på :)

2011-02-10 @ 11:03:54
URL: http://cina99.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback