Nya hÄnglar

Jag har gjort 2 nya kort med de nya hÄnglarna som släpps på Ebay idag eller imorgon. Håll utkik, länk finns i menyn till höger. Det är som vanligt igen auktion utan det ligger till ett fast pris och du köper direkt av Marie. Snabbt, smidigt och enkelt :O)

Först vill jag visa skyltarna som är med i kitet. De är så himla användbara och passar till nästa alla hÄnglar. Skyltarna stämplas lättast separat, klipps ut och fästes med lim eller 3-D kuddar för ännu mer effekt. Tänk bara på att få tummen åt rätt håll, annars blir det lite knasigt, lite som att sätta skorna på fel fot :O)

Här nedanför ser ni några exempel.






Här är mina 2 första kort





Kitet innehåller: pojken, flickan 2 skyltar och 2 texter. Och en flicka till som snart kommer bild på här i bloggen :O)

Ha en bra dag!
Kramis
Jessica - tussan


Kommentarer
Postat av: Ziro

Jättefina stämplar och ännu finare kort! Nu blev jag himlans sugen på att köpa dessa stämplar! Smart idé med skyltarna!

Postat av: Sofia/Jozie

Åååh, vad fina!! Gäller att kolla Ebay ooofta nu!

2011-02-08 @ 11:40:42
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Monica =)

Vilka finurliga skyltar o så snygga kort!!!

Kram!

2011-02-08 @ 21:23:30
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: Sandra

I love your new rubber stamps and I was so lucky to get them on ebay so now I can't wait to get them



Just wanted to say THANK YOU that you give us the chance to get them on ebay



Hugs

Sandra

2011-02-17 @ 14:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback