Amor Vincit Omnia

Ett rosa kort blev det idag.

Med papper från Panduro.

Klippt ut "Flicka med hjärtesnöre" och sytt med svart floss istället

för att klippa ur den stämplade tråden.

Hjärtanen tog jag bort. O ersatte med ett större hjärta.

Motivet finns i hÄngla shopen under vår 2010

 

 

Motivet är färglagt med distressrefiller på 300 gr akvarell papper.

Mina ansiktsfärger:

Tattered rose

Lite vintage photo

Och så vatten.

Kinder målar jag med Aged mahogny när anskitet torkat.

 

******♥♥♥******

En riktigt härlig torsdag önskar jag alla.
Själv lääängtar jag till helg.
Ha de nu gött!
Kram SasSa


Kommentarer
Postat av: Lillemor Engdahl

Så rosa som en rosa prinsesbakelse...yummie!

Önskar bara att blogg kunde ha klickbara bilder så man kunde se allt i förstoring...Tack för ett härligt torsdagskort, du förgyller alltid mina torsdagar SasSa!

Kram Lillemor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback