DT-kort från Heffaklumpen

Idag kommer hÄnglarna hem till er som beställt och det är fritt fram för oss i designteamet att visa upp våra alster. Här kommer lite inspiration från mig. Mer kommer efter hand men ni får suga på den här karamellen så länge...


På blommorna har jag satt en ståltrådsblomma som jag böjt till själv. Motivet är målat med ProMarker-pennor, sedan körde jag pappret genom BIA:n och rev rå att det skulle se ut som det suttit i ett anteckningsblock. Grattisstämpeln kommer från ett annat företag.


Dett kort är också målat med ProMarker. Jag har stämplat swirlar i ljusgrått i kanten runt motivet. Grattisstämpeln är från ett annat företag.

Lycka till med skapandet av era egna kort!

Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer
Postat av: Zarah

Waaah!! Måste till brevlådan NUUUUU!

rusar iväg med tindrande ögon



(Ps. Det betyder alltså att WOW vilka fina kort och ÅH vilka underbara stämplar!!)

Postat av: Jessica - fröt

Åh så fina dom var... tänk att man blir lika överaskad och glad varje gång det kommer nya :)

2008-09-18 @ 11:11:00
Postat av: Linda

Åh....jag kommer stå vid brevlådan och trampa otåligt när brevbäraren kommer! ;D

Fast jag får sitta och klappa lite på de bara, för måste köpa EZ först!

2008-09-18 @ 11:14:56
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Anki Johansson

Så HIMLA fina! Jag äääälskar allihop!!! De med cyklar är ju bara FÖÖÖR söta. Mitt första klubb-kit, men sannerligen inte det sista. Längtar redan efter nästa fniss. Nu ska här monteras!

2008-09-18 @ 12:08:39
Postat av: Åsa

..fick inga hÄnglar idag... gråter krokodiltårar

Det var snopet tomt i postlådan, och jag som var så förväntansfull! (kan man stämma poståkeriet för att de inte prioriterar leveransen av mina hÄnglar...ler snett) Håller tummarna på att de kommer imorgon, så att jag iaf får pyssla med dem i helgen.

Fantastiskt fina kort!! Som vanligt... :-)

2008-09-18 @ 13:49:16
URL: http://scraphorse.blogg.se/
Postat av: Jessica

Snyft, fick inte heller mina hänglar i dagens post. Hoppas att de kommer i morgon så att jag kan sitta i helgen och stämpla och måla dem :). Längtar....har väntat länge nu.

Alla alster är fantastiska!!!

2008-09-18 @ 15:19:11
Postat av: Caroline

Jättefina kort. En fråga vad har du använt för promarker på pojkens tröja och keps?

Nu ska jag montera stämplar..

2008-09-18 @ 17:40:12
URL: http://carolinesscrapbooking.blogg.se/
Postat av: Tindaloo

WOW! Nyydelige kort og herlige farger! :)

2008-09-18 @ 18:11:57
URL: http://tindaloo.blogspot.com/
Postat av: Anna Nilsson

Svar på frågan om färg: Det är Cinnamon och Pastel green (har jag för mig att den heter), sen har jag lagt ett lager ice grey 1 ovanpå så att det blir mörkare.



Kramiz Anna/Heffaklumpen

2008-09-18 @ 18:42:28
URL: http://heffis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack för snabbt svar.. ännu en gång, jättefina kort och stämplar..

2008-09-18 @ 19:29:11
Postat av: Cina99

Kom hem och hittade en skatt i brevlådan :) Min omedelbara favorit blev den lille killen på cykeln - vilken sötis!

2008-09-18 @ 20:01:36
Postat av: Agneta N

Vackra kort Anna! Så läckert med ståltrådsblommorna.

Kram Agneta

2008-09-18 @ 20:26:10
URL: http://agnetaskort.blogg.se/
Postat av: Karina

Super søde kort. Er vild med ham cykeldrengen. ( har selv to drenge)

2008-09-19 @ 08:49:06
URL: http://karinabeck.blogspot.com/
Postat av: Annbe

Vackra kort som vanligt! Kul idé med ståltråden på blomman!

2008-09-19 @ 11:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback