En sjarmerende klassiker!

Har en dekorert papirpose. Syns de siste dagene har vært så innmari kalde og regntunge, så temaet ble rett og slett varm drikke - Kaffe!


Motivet er en sjarmerende klassiker og er fargelagt med Promarker på 270 g Promarker Cartridge Pads.



..'here's to friends' er rubons fra 7gypsis.



Massevis av kaffeutrykk montert lag-på-lag.



Joda, jeg vet er er i tidligste laget, men jeg syns allikevel snøkrystallene passet inn :0)



Baksiden. jeg har forsøkt å lage en kaffekopp med kaffe oppi ved hjelp av spellbinders og puncher. Midt på koppen har jeg brukt mitt personlige signaturstempel.
 

Ha en fin dag videre!


Klem fra DT-Anita

Kommentarer
Postat av: Benthe

Nydelig pose Anita <3 Vakre farger og super flott fargelagt.

Helt enig med deg, det er kjempe kaldt om dagen.



Ønsker deg en finfin dag.

Klem fra

Benthe

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Vilken fin påse! - underbar!! :D

2009-09-01 @ 10:45:59
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Swaantje

wow

The little bag is cute.

The colouring on the little boy is great.



Hugs

Swaani

2009-09-02 @ 12:58:02
URL: http://swaantjes-welt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback