Har man varit gifta i 65 år.....

...så ser väl bröllopsfotografierna ut så här ungefär..?
Lite sepia färgade och ljuvligt klädda.
Fick en beställning till en 65 årig bröllopsdag.
Gisses där ligger jag i lä.
Är ju inte ens gift.
Kanske ska börja med det innan jag strävar efter åren...:)

Hur som så har jag iaf använt hÄnglars brudpar och hjärttag.
Brudparet finns i
webbshoppen att köpa.
Tagen den passade så bra att skriva namnen i.

Fotoramen jag använt är Spellbinder dies- Classic frames.



Insidan.
Glömde monogrammen jag hade planerat men de får vi väl ta nästa gång..


O så en liten närmare titt på brudparet.
Färglagt med distress refiller på 200gr akvarellpapper.
Använt tre bruna färger till sepia målningen.
Walnut Stain, Vitage Photo och Antique Linnen blandat med lite
Opalite refill för skimmereffekt.



Önskar som vanligt en riktigt härlig torsdag.
Ta hand om er!
Kram SasSa

Kommentarer
Postat av: Cina99

Ljuvliga...

Postat av: Lillemor Engdahl

Åh, så vackert! Aldeles bedårande ljuvligt...suck

Kram Lillemor

Postat av: Agneta N

Suuuupervackert!!! Väldigt lyckat med färgläggningen till detta kort!

Kram Agneta

2009-09-17 @ 22:13:56
URL: http://agnetaskort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback