:: criss cross kort ::

När jag skulle göra kortet till mitt inlägg idag så kände jag verkligen för att plocka fram en av mina gamla favoriter. En stämpel jag inte använt på länge. Visst är det väl härligt när man ibland lägger allt det nya åt sidan och letar fram en av de gamla, nästan bortglömda motiven...

*********

When I was looking through my stamp collection I just felt like coloring up some of my older favourites.
I knew at once which one I was looking for... :0)



Jag har gjort ett Criss Cross kort där jag stansat med en Fiskars scalloped stans runt alla kanterna.
Ramen runt motivet är gjort med Spellbinders.



Kortet som är inuti har en liten 'Krya på dig' hälsning. Stämpeln kommer från Inkywings.
Swirlarna runt kanterna är rubbons.



Här är kortbasen utan själva kortet inuti.



Är han inte för söt?!

Motivet är färglagt med Promarkers på Letraset Cartridge Paper.
Det blåa runt honom är gjort med chalks.



Jag har sytt och distressat runt alla kanter med Vintage Photo.

Hoppas Ni får en underbar helg.
Själv går jag på tre veckors semester. Underbart!

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback