Min lilla prinsessa...

Idag tänkte jag visa mitt kort jag gjort till min lilla prinsessas blivande 1-årsdag.
Jag kan inte förstå att det snart gått ett år redan!? Herregud vad fort tiden går!

Eftersom jag har två söner sedan tidigare så har hon snabbt blivit familjens prinsessa och jag kan redan se framför mig hur hon kommer att 'bossa' med oss i framtiden... *lol*

Här är kortet jag gjort:

***************

Today Im showing my birthday card for my little princess one year birthday.
I can´t believe that it´s almost gone a year already!? Gosch!

Having two boys already, she´s quickly become our little princess. I can just see her bossing us all around in the future. *lol*

This is what I´ve made for her:





Motivet är från det nya Baby-Duo-kitet och är färglagt med Prismacolor Pencils.

************

The image is from the new baby-duo-kit from hÄnglar & stÄnglar.
I coloured her with Prismacolor Pencils and White Spirit.

************

Ha en trevlig Midsommar helg!!

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Carro/camile

Ja tiden går ruskigt fort! Har själv 4 barn och jag börjar förstå vad min mammam menar när hon säger "man ser på barnen att man blir gammal..."



Superfint kort!



Grattis till prinsessan!

Kram!

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Vilket jättfint kort!! Superduper!!!

2011-06-25 @ 22:59:07
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback