Heffaklumpen har pysslat...

Jag har legat lite lågt med pysslandet den sista tiden, vilket har sina orsaker. Det är nämligen så att jag väntar barn (är ungefär i v. 14) och har mått konstant illa i 2 månader - hela dagarna!!! Jag äter medicin mot illamåendet, men den blir jag istället VÄLDIGT trött av...

Jag har ialla fall gjort klart mitt bidrag till det sista bidraget  till Scrappiz Vår- och Sommartävling:
Jag utgick från mig själv och valde ut mina favotitmotiv bland alla mina hÄnglarstämplar (vilket var lättare sagt än gjort). Jag har också tagit med mina egmna tankar och funderingar om vad just de motiven betyder för mig. På några ställen finns bara enstaka ord, på andra lite längre "journaling". Av allt detta blev det ett litet minialbum av en pekbok (vilken min snart 4-årige son gjorde anspråk på, så jag får köpa en extra till honom...)
Jag har använt dessa sätt att fästa på: Säkerhetsnål, häftklammer, knappnål, brads, öljett, jumpring, stygn, gem, klädnypa, häftmassa, 3D-kuddar, clip (osäker på namnet, svart på s. 2)

image248
Framsidan

image249
Sidan 1

image250
Sidan 2

image251
Sidan 3

image252
Sidan 4

image253
Sidan 5

image254
Sidan 6

image259
Närbild tag sid 6

image255
Sidan 7

image256
Sidan 8

image257
Sidan 9

image258
Sidan 10


Kramiz Anna/Heffaklumpen


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Så underbart sött och rart! Ett album man blir glad av att titta i!
Lillemor

Postat av: Aud

Gratulerer med den lille som skal komme!
Håper du vil føle deg bedre framover...
Kortene dine er fantastisk flotte! Vakkert fargelagt og nydelig satt sammen!

2007-08-04 @ 19:06:19
URL: http://audsn.blogspot.com/
Postat av: Carolina

Grattis till din "hyresgäst"!! ;-)
Vilken härlig pekbok!
Lycka till med allt!

2007-08-05 @ 16:09:54
URL: http://camile.blogg.se
Postat av: Anita Hagen

Gratulerer så mye Anna. Håper du blir i bedre form snart slik at du kan kose deg med barnet i magen.
Bidraget ditt til Scrapiz... WOW, så nydelig, og WOW så flott idé. Kan godt forstå at det er vanskelig å velge ut favoritter blant disse herlighetene.
Klem Anita

2007-08-06 @ 11:21:13
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback