Några julklappstips

Här kommer några julklappstips från mig (Heffaklumpen).

Först två stycken smyckeskrin (gjord på en pappstomme från Panduro). Storlek på locket ca 15,5x18 cm. Det finns en spegel inuti och ett fack som går att lyfta upp.

image721

image722

image723

image724

image725


Jag har också altrat en liten låda i papp från samma företag. Storlek på locket ca 15x15 cm.

image726

image727


Jag har målat alla lådor med vanlig hobbyfärg och sedan sandpapprat kanterna och chalkat lite för att ¨å ett lite gammaldags utseende. Sedan har jag klätt dem med papper och dekorerat.

Hoppas det ger någon inspiration till julklappar och ev. bidrag till 3:e adventsutmaningen...;-)


Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer
Postat av: Berith

Sååå jättesnyggt! Tack för inspirationen!

Postat av: Aud

Åhhh, disse ble utrolig lekre! Kjempefine gaver! Takk for herlig inspirasjon! :O)

2007-12-20 @ 19:44:26
URL: http://audsn.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Vad kul det är att se allt kul och fint som alla gör!!! Massa inspiration o massa idéer.

2007-12-20 @ 20:49:40
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback