Lite inspiration med de nya stämplarna...

image90
Flickan sitter på en mur på stämpeln, här har jag klippt ut flickan. Kortet öppnas ovanför namnet.

image91

image92
Detta kort är vikt så det blir en ficka, tagen i fickan används till att skriva på.

image93

image94

image95
Tyvärr blev det skugga pga rosetten. Flickan har en pojke bredvid sig på stämpeln, här har jag endast använt flickan. Grattis-stämpeln även den hÄnglar & stÄnglar, ingår ej i senaste paketet.

image97

Ett till kort med flickan på muren utklippt. banden blev lite tillplattade i scannern... den mindre blomman är stansad i filt. Kram-stämplar är tidigare stämplar.

Underbara stämplar allihop!!! Tack för titten!
Kram Agneta

Kommentarer
Postat av: Aud

Utrolig nydelige kort! Stemplene i sommerpakken er virkelig helt supre! :o)

Postat av: Lillemor

Verkligen söta allihop! Gillar speciellt dem so är färgglada, tycker det stämmer bra in på temat sommar! Dessutom får du ihop färgerna så otroligt fint på dina kort!
Lillemor
www.lillemore.blogg.se

2007-05-31 @ 22:44:14
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Katja

Jag blir alldeles mållös...hur kan man bara vara så fantastiskt duktig...Helt underbara kort, skicka alla till mig tack ;-)

2007-05-31 @ 23:06:52
URL: http://www.katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback