Svar angående grisen på kortet lite längre ner.

Bitte och Helen undrade om den lilla grisen som satt i vagnen på kortet jag (jessica - tussan) gjorde efter veckans skiss. Det är också en hÄngel stämpel och ser ut så här:
image16
 
Den har inte varit med i något klubbpaket. Jag har turen att min kompis är gris fantast så hon köpte den av Marie för ett år sedan på en mässan i Stockholm. Vet inte om hon tänker trycka upp fler sådana. Det ända jag kan rekommendera är att hålla koll på Inkywings.com. Där säljs en del av hÄnglar. Tyvärr inte grisen för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Bitte/Bittebruttan

Tack snälla för svaret om den fina grisen!
Jag brukar hålla koll på Inkywings i vanliga fall. ;0)
Då är det bara att hålla tummarna för att Marie trycker upp ett gäng nya grisar!
Bamsekramar & trevlig helg!

2007-05-04 @ 13:12:44
Postat av: Hegu/Helen

Jag vill också tacka för svar och hoppas sååå mycket på att Marie trycker upp den underbart söta grisen!:)

Kram
Helen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback