En liten hÄnglarbox fra DT-Anita

Denne boksen er laget til håndballtreneren vår som takk for en flott sesong. Boksen er opprinnelig en metall Teabox. Utsiden av boksen har jeg malt i klubbens farger med akrylmaling. Motivet er fra hÄnglar & stÄnglars sommerpakke. Motivet er malt med Distress. Ballstemplet har jeg maskert og stemplet slik at det ble en haug med baller til å sette den nydelige hÄnglen på. Tags fra QK. Fonten jeg har brukt heter Yanks Hand.



Zoomet detalj...
 

Vil du se resten av boksen, er du hjertelig velkommen til å besøke min blogg, der vises den frem i sin helhet. Du finner link til siden min i menyen til høyre.

Ha en finfin høstdag videre!

Klem Anita

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Jättefint, jag gillar din färgläggning! Varifrån kommer bollstämpeln?

Postat av: hajeem

Jättefin gjort. Är inte i din klass än men traggla :-)

2007-09-12 @ 07:54:57
Postat av: Anita Hagen

Tusen takk for hyggelige kommentarer. Dere er fantastiske!
VeronicaP: Jeg husker ikke helt hvor jeg har kjøpt stemplet, men det er i alle fall fra produsenten Whispers. Kanskje InkyWings-Lisa har dette i sitt sortiment!
Ha en strålende dag videre!
Klem Anita

2007-09-12 @ 11:30:48
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: Patricia/tiza67

Så underbart fina kort!!

2007-10-03 @ 21:03:41
URL: http://tiza67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback