DT-kort från Agneta

Hej hej!

Här är några av de kort som jag har gjort av det nya stämpelpaketet. Alla motiv är färglagda med distressfärger på akvarellpapper. Underbara stämplar även denna gång och väldigt användbara till alla möjliga slags kort och alster. Ska bli kul att se vad ni andra gör av de nya stämplarna också!

Kram Agneta

image866 
image867 
Två bilder som visar framsida och insida på kortet. Texterna är från tidigare paket. Klänningen på flickan är samma mönstrade papper från Crate paper som på framsidan.

image868
Här har jag använt samma stämpel fast bytt ut hjärtat mot en blomma från tidigare paket. Det här är inget kort utan min lilla almanacka ;o)

image869
Ett kort till lillebror. Kram är från tidigare paket. Lille har jag stansat med cookie cutter Magnolia och bror har jag skrivit själv. Pappre Crate paper.

image870

image871
Enkelt och färgglatt ;o) (grattis har jag stansat i dymon på bazzill-papper)

image872
Samma stämpel fast i svart-vitt (och lite rött förstås) Jag har lagt 3D-lack på hjärtana för att få en fin effekt.  Grattis har jag skrivit ut i word. Bokstäver Diesel med skugga.

image873
Insidan på ovanstående kort (grattisstämpeln från annat företag)

Kommentarer
Postat av: anita hagen

Ååååå så herlige kort du har laget Agneta. Jeg bare nyyyyyter alt det fine dere har laget. Gleder meg til å se hva mer du og våre hÄnglarvenner lager.

Klem Anita

Postat av: Blommig

Jätte fina kort Agneta!!!! Måste montera mina stämplar bums dom är sååå fina!!!

2008-01-30 @ 16:06:29
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Lene Kristensen

Så underbara kort och så fina stämplar. Det ska bli så kul att göra kort med dem!

2008-01-30 @ 16:29:22
Postat av: Sanne

Vilka helt underbara kort du har gjort!!
Fick också fått mina stämplar idag!! :o)
Undrar hur du gjort de snygga ovalerna som du har i olika storlekar på de översta korten?
Kram, Sanne

2008-01-30 @ 17:35:47
Postat av: Åsa/asamia

Jättefina kort du gjort Agneta!

2008-01-30 @ 17:37:54
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Agneta Nordin

Tusen tack för fina kommentarer! Sanne! Ovalerna har jag skurit ut med hjälp av Fiskars shapecutter, den är superbra att äga när man pysslar ;o)

Kram Agneta

2008-01-30 @ 20:37:39
URL: http://agnetaskort.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vilka kort !!!
Alldeles fantastiska. Vart och ett på sitt sätt. De kryllar av skaparlust.
Tack !!
Med många glada hälsningar Ingela G

2008-01-30 @ 22:31:07
Postat av: Sussig

Oj, vad fina kort allihopa. Ni är så otroligt duktiga.

2008-01-30 @ 22:31:52
Postat av: Aud

Åhhh, så masse underbart!!! Du er kanonflink på å lage de lekreste kort! Tusen takk for super inspirasjon!
De nye stemplene er bare helt herlige! =D

2008-02-01 @ 09:47:24
URL: http://audsn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback