Nyttårshilsen

...fra Maya. MÅ bare få vise dere hva jeg fikk i posten. Tenk det da, jeg fikk en hyggelig nyttårshilsen med takk for inspirasjon i året som gikk. Må innrømme at jeg ble utrolig rørt, Maya. Tusen hjertelig takk! Vit at det er dere, alle de flotte bloggene deres og alle flotte og hyggelige kommentarene som er min inspirasjonskilde, så egentlig var det vel meg som skulle sendt dere et slikt takk-for-inspirasjonen-kort.


Se så fint'a. Det er et slidekort. De 2 delene til venstre utgjør lommen som kortet lå i. Til høyre ser dere konvolutten... selv denne var pyntet. Skikkelig gjennomført og flott.


En zoomet detalj for å vise den flotte fargeleggingen.
Maya har fargelagt med H2O.

Tusen takk igjen Maya, dette var utrolig koselig.

God klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback