DT-inspiration från Agneta

Godkväll!

Det är dags att lägga in lite fler av de kort som jag har gjort med de nya stämplarna. Ha det gott allesamman!

Kram Agneta, DT-medlem

image1171
Ett grattiskort i jordgubbsanda ;o) Papper från Crate paper. Motiven målade med distresser på akvarellpapper, den lilla jordgubben är från tidigare år, båda jordgubbarna har jag lackat med 3D-lack. Bokstäver stansade Diesel med skugga.

image1172
Först så tänkte jag mig en blompinne i en morsdagsblomma (dock inte den här stackars blomman), men sen ändrade jag mig och det blev ett morsdagskort av det hela istället, resultat nedan.

image1173
Mönstrat papper från Chatterbox. Motivet färglagt med distresser på akvarellpapper, förutom skjortan som är stämplad på rutigt papper.  Den söta virkade blomman har min kära vän Patricia (tiza67) gjort.

image1174
Det här kortet är i sorleken A5 och är tillverkat till min sons kompis som har bondgård, därför fick de söta kossorna från tidigare stämplar omringa den söta gossen. Målat har jag gjort med distresser. Bokstäver och siffror Diesel. Gräset är embossat med Cuttlebugen.

Det får räcka för ikväll, återkommer med fler kort. Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Donalda

Oh just precious cards. You ladies are just awesome your art is just out of this world !!!!

Postat av: Carro/camile

Jag gillar verkligen idéerna med kossorna och med blompinnen! Tack för all inspiration du ger oss här! =)
Kramis

2008-05-19 @ 00:02:56
URL: http://camile.blogg.se
Postat av: Erica

Oerhört fina och välarbetade kort!

2008-05-19 @ 15:01:18
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback