Några kort av Agneta

Hej hej!

Här kommer tre kort från mig. Plockade fram en av mina absoluta hÄngla-favoriter (det grön-bruna kortet)  som även är min allra första hÄngel om jag inte minns helt fel :o) Visst är hon söt!?

Det skulle vara kul att se eller höra vilka hÄngla-favoriter ni andra har. Skriv i bloggen eller ännu roligare, skicka in ett kort där du har använt en av dina hÄngla-favoriter till oss så lägger vi in kortet i bloggen :o)
[email protected]

Ha det gott!

Kram Agneta, DT-medlem


Ett tackkort till en katt-vakt. Embossade prickar med Cuttlebug. Bokstäver Sizzix Fruit & smoothie. Dymotext i brunt.


hÄngeln är färglagd med distresser på riktigt tjockt akvarellpapper, tror det är 600 gram, lite dyrare, men snyggt ;o)
Papper Crate paper. Embossing med Cuttlebug. Namn Harmony Cuttlebug, siffror Abigail QK. Svirveln Bosskut.




Sist ett kort jag gjorde ikväll till sonens kompis som ska ha kalas imorgon. Det här är en nyare favoritstämpel, är ganska svag för hÄngla-gossarna ;o) Papper är basic grey, den mindre storleken (6x6 tum) Hörnen är stansade med QK die, siffror Katie QK. Blomramen är QK Revolution die. Bokstäver Studio QK.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja nog är den allt fin den där hÄnglaflickan, tänk om några av dom där gamla skulle komma i produktion igen, dom skulle gå åt som smör i solsken :)

Korten är hur fina som helst, gillar färgerna på pojkkortet, det var så höstig och mysigt.

/Karolina

Postat av: Anna

Vilka fina kort!

Din första hÄngla stämpel är jätte fin, tänk om man kunde bli ägare till en sådan.

/Anna

2008-10-17 @ 11:22:32
URL: http://annaspyssel.blogg.se/
Postat av: Erica

De gamla är de finaste tycker jag! Hon var jättesöt den flickan! Skulle också gärna vilja äga en sådan. :-)

2008-10-18 @ 13:34:36
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback