Halloween påse

Jag har tillverkat en Halloween påse av ett ströbrödspaket och dekorerat med de nya stämplarna från hÄnglar och stÄnglar. De nya finns nu i shopen tillsammans med brudpar och sommarstämplar, så det är värt ett besök på www.hanglar.com

Beskrivning
Klipp av botten på paketet ca 2,5 cm hög.


Skär till ett papper i storleken 30 cm x 20 cm och klistra fast en remsa med dubbeltejp längs en av de långa sidorna.


Dra bort skydds tejpen och fäst ena kortsidan av botten på tejpen, sen är det bara att rulla botten längs tejpen.


Snedklipp hörnen och vik in dem i botten.


Papperskarven som blir på ena sidan tejpas ihop på insidan. Sen är det bara att klämma lite försiktigt på kanterna.så den formas som på bilden.

Sen använde jag en cirkelpunch för att ta ut hålen till handtag.

Nu till det roligaste, stämpla, pynta och gör fint :O)


Kramis
Jessica - tussan

Kommentarer
Postat av: Milla

Stämpeln är underbar! Alla nya motiven är urfina!

Tack för beskrivningen av den finfina påsen!

Postat av: Susan

Vilka fina grejor ni kan pyssla ihop, tack för tipset på den jättefina påsen....och stämplarna är redan beställda......

2008-09-09 @ 10:31:01
Postat av: Gunilla

Det var en fiffig idé! Det blev SUPERFINT.

Då vet jag vad jag ska prova på när stämplarna landar här hemma.

2008-09-09 @ 16:16:24
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jättefin påse! Undrar var du får alla underbara ideér ifrån. Har man idétorka är det bara att gå in på bloggen! Väntar spänt på dom nya stämplarna.

2008-09-10 @ 18:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback