Grattis kort från Anna

Ni har väl inte missat att det är kort och scrapmässa i Avesta nu till helgen. Hänglar och stÄnglar kommer dit.


Två Grattis kort i gröna sköna färger, kanske är det alla fina gröna nyanser ute som har inspirerat mig.


Här har jag använt mig av qk paisley för att göra fågelkroppen och en qk dies med tre små olika blad på till näbben och vingen. Tror att Tussan har gjort en sådan fågel förut.



Båda motiven är färglaggda med akvarellfärg på 200g akvarellpapper.

//Anna


Kommentarer
Postat av: Jenny J

Underbart vackra kort. Jag beundrar verkligen din färgläggning.



Kram

2009-04-20 @ 19:56:42
Postat av: Christina

åhhhhhhh vilka fina kort!!! gillar färgen supermycket!

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Underbara kort!!!

2009-04-21 @ 11:42:42
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Samara

Leve fågeln, så sööt den blev, jättesmart att använda sina dies så.

2009-04-24 @ 14:00:13
URL: http://sasha-samara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback