Bär tider....

Går man ut i skogen och tittar hittar man tydligen mycket bär i år.
Jag och min son gick ut och skulle leta. Vi hittade knappt inga alls. 
Å det lilla vi hittade åt vi faktiskt upp och så smarrigt det var!
Så mina nya fina burkar och flaskor till sylt och saft får nog stå tomma lite till.
Etikett, bär och texterna är ifrån hÄnglars nyare kollektioner.
Stämplat och färglagt med distress på 200 gr akvarellpapper.

En etikett och en vacker flaska ev lite innehåll... och man har en utmärkt gå-bort-present.
Eller vad hade man sagt om man fått lite hemmagjord saft..? MMMMmmm!



Lingonsylten är det enda som saknas!


Likadant här... Saften är det enda som saknas.



Önskar nu en fortsatt trevlig vecka!
Kanske har ni mer tur med bären än vad vi hade...
Sen ska man kanske inte äta upp allt heller men det är ju en annan historia.;)
Kram SasSa

Kommentarer
Postat av: Anette

Oj, så fina.

Vänar tills shoppen öppnar igen, då ska jag också köpa "bärkittet" :o)

Postat av: Yena

Jättefina! På första bilden ser de nästan overkliga ut. Och det menar jag som något mycket positivt! Jag har tyvärr inte heller fått ihop så många blåbär i år att jag kan fylla flaskan. Får se om jag lyckas bättre med lingonen.

2009-08-21 @ 10:38:52
URL: http://yenas.blogg.se/
Postat av: jolanda

Hi there, too bad I can't read your blog cause I'm from Holland. When I use the translation tool, I get such strange sentences hihihi. But the images I can see ofcourse and I just want to say I very much like what you made. And I really really really adore the Hänglar & Stänglar stamps. Soooo dissapointed I was to discover I can't order them online :(( Well, maybe someday... I wish!! Have a nice day, jolanda

2010-03-26 @ 17:50:33
URL: http://beyond-jolanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback